Reklamacje i zwroty
REKLAMACJE
W przypadku posiadania przez zamówione produkty wad o charakterze niezgodności towaru z Umową Sprzedaży,
Kupujący ma prawo do reklamacji towaru. W Enjoy Colors reklamacje rozpatrywane są dwuetapowo:
Pierwszym etapem jest wypełnienie Formularza Reklamacji, który można ściągnąć bezpośrednio tu: Formularz reklamacji (klik),
i podesłanie go na adres e-mail hello@enjoycolors.pl wraz ze zdjęciami uszkodzonego Produktu oraz dokładnym opisem wady
i skanem paragonu/faktury VAT.
Jeżeli pierwszy etap rozpatrzony będzie pozytywnie, wadliwy produkt należy wysłać wraz z oryginałem paragonu/faktury VAT
na adres Sprzedającego:
Joyrest sp. z o.o. sp. k., ul. Derdowskiego 4, 80-310 Gdańsk.
W przypadku uznania reklamacji, reklamowany Produkt zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy.
Jeśli nie będzie to możliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów Produktu, Sprzedający zwróci Konsumentowi
równowartość ceny reklamowanego Produktu, zgodnie z procedurą opisaną w § 6 Regulaminu Sklepu.
ZWROTY
Wszelkie produkty nowe określone mianem produktu, można zwrócić w przeciągu 14 dni
od wydania produktu na podstawie art. 27 Prawa konsumenckiego, bez podania przyczyny
i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 Prawa konsumenckiego.
Odstąpienie od Umowy Sprzedaży wymaga złożenia pisemnego oświadczenia w postaci
Formularza Zwrotu, który można ściągnąć bezpośrednio tu: Formularz zwrotu (klik).
W takim przypadku Kupujący zobowiązany jest do zwrotu Produktu wraz z oświadczeniem (Formularzem Zwrotu)
i dowodem zakupu (paragon/faktura VAT) na adres Sprzedającego:
Joyrest sp. z o.o. sp. k., ul. Derdowskiego 4, 80-310 Gdańsk.
W przypadku jakichkolwiek niezgodności w realizacji Zamówienia w porównaniu do złożonego Zamówienia
prosimy o bezpośredni kontakt pod adresem e-mail: hello@enjoycolors.pl.